تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

۸ مشکل رایج ماشین ظرفشویی KENWOOD که کنوود سرویس تعمیرش می کند

8 مشکل رایج ماشین ظرفشویی KENWOOD که کنوود سرویس تعمیرش می کند


مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود بسیار گسترده و فرا گیر است. به طوری که نمیتوان به تمام مشکلات ماشین ظرفشویی کنوود رسیدگی کرد. اما شما میتوانید به صورت کاملاً رایگان و اختصاصی این مشکلات را درکنوود سرویس مطاطعه نمایید. در نظر داشته باشید همیشه داستن یک عیب و نحوه چگونگی برطرف کردن عیب ماشین ظرفشویی خود یک مزیت رقابتی محسوب می شود.

شاید پیش خود بگوییذ چرا ماشین ظرفشویی کار نمی کند ! یا علت خاموش شدن ماشین ظرفشویی چیست؟ میتوانید تمام این سوالات خود را در مقاله آموزش های ماشین ظرفشویی کنوود مشاهده نمایید.

ماشین ظرفشویی یک وسیله لوکس و گران قیمت محسوب می شود، با این حال ماشین ظرفشویی میتواند یک وسیله ضروری باشد. البته اگر یک جایگزین وجود نداشته باشید حتما نمیخواهید که خودتان این همه ظرف کثیف را با دست بشویید. علاوه بر این، هزینه های زیادی برای نصب و تعمیر ماشین لباسشویی پرداخت نموده اید و قطعات میخواهید یاد گیرید که چگونه از ماشین ظرفشویی کنوود خود استفاده کنید.

اگر ماشین ظرفشویی کنوود شما به یک باره متوقف می شود، از این مقاله رایگانی که کنوود سرویس برایتان تعبیه نموده استفاده کنید. در ادامه مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود را گردآوردی نموده ایم . ۸ مشکل رایج در خرابی ماشین ظرفشویی که میتواند تاثیر گذار باشید در میتوانید در ادامه مطالعه کنید.

۱- ظرف ها در ماشین ظرفشویی به خوبی شسته نمی شوند

یکی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود که پیش می آید این است که ماشین ظرفشویی کاری که باید انجام دهد را انجام نمی دهد. یعنی شستن ظرفها. این مشکل احتمالا به نحوه استفاده شما برمیگردد، مثل ظروف زیادی قرار دادنه اید در دستگاه یا تمیز نکردن ظرفها از خرده های مواد غذایی. به هرحال، شاید کارهای داخلی ماشین ظرفشویی، مثل سوئیچ شناور یا بازوی اسپری، درست کار نمی کنند.


بیشتر بخوانید :

آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی و نحوه عیب یابی ماشین ظرفشویی


۲- ماشین ظرفشویی کنوود شروع به کار نمی کند

بخش دوم مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود، این است که ماشین ظرفشویی نمی تواند کارش را انجام بدهد. اگر ماشین ظرفشویی را روشن می کنید و صدای وزوز کردن می دهد ، موتور گیر کرده است.اگر صدای وزوز نمیشنوید، احتمالا اشکال از جای دیگری است. شاید پمپ گرفته است، سیم کشی خراب شده یا سوئیج شکسته شده است. این موارد مشکلات پیچیده ای است که نیاز به عیب یابی تخصصی و تعمیرات ماشین ظرفشویی دارد که میتوانید با کنوود سرویس تماس حاصل نمایید.

۳- ماشین ظرفشویی کنوود آبگیری نمی کند

بخش سوم مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود مربوط به ابگیری ماشین ظرفشویی است. طبیعتا ظرفها برای تمیز شدن نیاز به آب دارند. یک از دلایل این مشکل این است که شناور گیر کرده باشد. شناور مسئول علامت دهی برای قطع آب است وقتی سطح آب به یک حد معینی رسید باشد. برعکس، زمانی که درب ماشین ظرفشویی باز باشد آبگیری نمی کند. این مشکل می تواند به این دلیل باشد که سوئیچ روی درب خراب شده است، حتی اگه درب بسته شود بازهم اتفاقی نمی افتد.

۴- آبگیری ماشین ظرفشویی کنوود قطع نمی شود

بخش چهارم مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود ماشین ظرفشویی خیلی پر شده و همچنان به آبگیری ادامه میدهد.! با یه ظرف بزرگ آب و صابون می توانید این وضع را پایان دهید بدون توجه به این که آب بیشتری مصرف می شود. سوئیچ شناور هم ممکن است خراب شده باشد. گزینه دیگر هم می تواند گیر کردن تایمر باشد، بنابراین به ظرفشویی دستور داده که آبگیری را ادامه بدهد. این احتمال هم وجود دارد که دریچه آب خودش باز مانده است.

۵- آب داخل ماشین ظرفشویی کنوود تخلیه نمی شود

مشکلی بعد در مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود این است که آب از داخل ماشین ظرفشویی تخلیه نشود.شاید شما ظرفها را برای خشک کردن از ماشین ظرفشویی بیرون بیارید، اما این راه حل بلند مدتی نیست. به احتمال زیاد تخلیه یا فیلتر مسدود شده است. باید زیر بازوی اسپری را نگاه کنید که خرده های غذا آنجا ریخته شده یا خیر. اگرچه احتمال دارد پمپ تخلیه شکسته باشد یا سنسور تخلیه معیوب شده است.

۶- از ماشین ظرفشویی کنوود آب چکه می کند

مشکل مشابه در مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود نشت آب از ماشین ظرفشویی است که به صورت یه گودال آب زیر درب دستگاه ظاهر می شود. علت این مشکل هم میتواند باز هم از زیاد پر کردن ماشین ظرفشویی باشد. اگرچه اگر مرتبا آب نشت می کند، به این دلیل است که واشرها و پیج و مهره ها خراب شده اند. اتصال شلنگ تخلیه هم میتواند شل شده باشد، که منجر به چک کردن آب خواهد شد.


پیشنهاد ویژه :

راهنمای استفاده از ماشین ظرفشویی - آموزش چیدن ظروف به بهترین شکل


۷- درب ماشین ظرفشویی کنوود قفل نمی شود

بخش هفتم از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود این است که بعضی وقت ها درب ماشین ظرفشویی کلا بسته نمی شود. همینطور که قبلا گفته شد، اگر درب ظرفشویی باز باشد شروع به کار نخواهد کرد. یک احتمال این است که صفحه درب تراز نیست و باعث می شود که داخل درب افتاده و بسته نشود. شاید خود چفت درب خراب شده باشد.چون چفت درب خیلی مورد ساییدگی و پاره شدن قرار میگیرد. که حتما نیاز به تنظیم و یا حتی تعویض شدن دارد.

۸- ماشین ظرفشویی کنوود پر سر وصداست

بخش پایانی از مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود این است که ماشین ظرفشویی خیلی صدا تولید می کند.

وقتی کار میکند صدای ساییدگی میدهد؟ اگر صداهای ماشین ظرفشویی شما در حال زیاد شدن است، حتما نشان دهنده یک مشکل است. یک مشکل رایج این است که بازوی اسپری به ظرفها گیر می کند، که باعث ناهماهنگی خواهد شد. مقصر بعدی میتواند یک پیچ و مهره و یا حلقه باشد که شل شده و تکان میخورد. همچنین شاید پمپ معیوب باشد.

اکثر تعمیرات و عیب یابی های بالا را خودتان میتوانید انجام دهید. یا میتوانید با کنوود سرویس تماس گرفته و از متخصصین با تجربه ما کمک بگیرید. آنها همه مشکلات مربوط به ظرفشویی را تعمیر می کنند.

در پایان اگر شما هم تجربه ای در زمینه رفع مشکلات رایج ماشین ظرفشویی کنوود تجربه ای دارد در بخش دیدگاه آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع : کنوود سرویس