تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش

قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش


اگر شما هم یکی از کاربرانی هستید که به دنبال قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش میگردید! در جای درستی قرارگرفته اید. کاربران زیادی هستند که به دنبال اطلاع از قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی BOSCH میگردند. و یا قصد دارند اقدام به تهیه شیربرقی ماشین ظرفشویی بوش کنند. پس پیشنهاد میکنیم تا انتها همراه پایگاه دانش بنیان سرویس باشید.

قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش

زمانی که به دنبال مرکز فروش شیر برقی ظرفشویی بوش هستید تمایل دارید تفاوت بین یک محصول اصلی با فرعی را تشخیص دهید. معمولا افراد زیادی هستند که در حال حاضر اقدام به فروش شیر برقی ظرفشویی BOSCH می کنند. اما اگر شما تفاوت بین برند اصلی با برند فرعی را تشخیص ندهید نمیتوانید قطعه مناسب ماشین ظرفشویی بوش خود را تهیه نمایید.

نمونه شیر برقی ماشین ظرفشویی Bosch

خیلی از کاربران ما میخواهند قبل از تهیه شیربرقی ظرفشویی بوش نمونه اصلی آن را مشاهده نمایند. باید در نظر داشته باشید نمونه ای که قرار گرفته است، نمونه اصلی شیربرقی ماشین ظرفشویی BOSCH است و برای تهیه حتما باید از همین نمونه استفاده نمایید. نمونه های دیگر فیک بوده و کیفیت مناسب را ندارند.

نمونه شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش

شیر برقی چیست؟

شیر برقی یک وسیله مگنتی است که وظیفه آن قطع و وصل کردن جریان آب به داخل ماشین ظرفشویی است. شیر برقی که به آن شیرالکترونیکی نیز گفته می شود. عملکرد شیربرقی به این صورت است که هنگامی که مقدار آب داخل ماشین ظرفشویی به حد نصاب برسد توسط هیدروستات دستور قطع جریان آب را صادر می کند.

اکوا استاپ چیست؟

AQUA STOP قطعه‌ای است که اگر در هر نقطه‌ای از مسیر عبور آب نشتی ایجاد شود بلافاصله آب را قطع می‌کند. با فن‌آوری AQUA STOP ماشین لباسشویی، ظرفشویی و خانه خود را در برابر خسارت‌های ناشی از آب ایمن کنید.

نشانه های خرابی شیربرقی ماشین ظرفشویی بوش اکوا استاپ

  • جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی ( آب تمیز)
  • عدم آبگیری در ماشین ظرفشویی


بیشتر بخوانید : 8 علت توقف و خاموش شدن ماشین ظرفشویی در حین کار



علت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی در زندگی های امروزه به بخش جدانشدنی تبدیل شده اند. درصورتی که این وسیله با ارزش دچار خرابی و عدم کارکرد مناسب گردد آرامش از منزلمان خارج خواهد شد. شایع ترین مشکلی که کاربران آن را گزارش نموده اند، عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی است. البته تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی دلایل گوناگونی دارد که بهتر است قبل از هرکاری آنها را مراحله به مرحله بررسی نمایید و سپس اقدام به تعویض قطعات و یا تعمیر ماشین ظرفشویی خود نمایید.

بررسی شیلنگ تخلیه :

اولین مرحله که باید برای علت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی بررسی نمایید، چک نمودن شیلنگ تخلیه است که باید طی چند مرحله آن را بررسی نمایید. البته پیشنهاد میکنیم اولین مرحله شما قطع کردن برق ماشین ظرفشویی باشد.

۱- اگر ماشین ظرفشویی شما در داخل کابینت قرار گرفته است باید آن را بیرون بکشید، درهنگام بیرون آوردن ظرفشویی دقت نمایید که به آن آسیبی وارد ننمایید.

  • قبل از هرکاری باید شیلنگ های اتصال آب (مطمئن شوید که آب ورودی به دستگاه قطع باشد) را از ماشین ظرفشویی جدا نمایید.
  • برای اینکار از قسمت زیر دستگاه شروع به بیرون کشیدن آن نمایید.
  • ماشین ظرفشویی را به آرامی بیرون بکشید تا مانع از جابه جایی قطعات داخلی آن شود.
  • ظرفشویی را باید به اندازه ای بیرون آورید که به پشت ماشین ظرفشویی به طور کامل دسترسی داشته باشید.

۲- شیلنگ تخلیه را بررسی نمایید تا مطمئن شوید داخل شیلنگ مانعی برای تخلیه آب وجود نداشته باشد.

  • حال که ظرفشویی در دسترس شماست باید اقدام به بررسی اولین بخش یعنی شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی نمایید.
  • شما میتوانید با کنار زدن صفحه ای در پشت ماشین ظرفشویی به شیلنگ تخلیه دسترسی پیدا نمایید.
  • میتوانید با فشار دادن کناره های شیلنگ مطمئن شوید جرم و املاح در داخل شیلنگ باقی نمانده است.
  • قبل از باز کردن و بررسی شیلنگ تخلیه حتما باید برق دستگاه را قطع کرده باشید.
  • همانطور که میدانید شیلنگ تخلیه از یک سمت به پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی و از طرف دیگر به لوله ی تخلیه آب سینک (معمولا در زیر کابینت قرار دارند) متصل است. مسیر شیلنگ را به خوبی چک نمایید و مطمئن شوید که جرم و گرفتگی وجود نداشته باشد. همچنین بررسی نمایید که شیلنگ دچار خمیدگی نشده باشد. هرگونه پیچ خوردگی را در مسیر شیلنگ اصلاح نماید.

۳- شیلنگ را از دستگاه جدا نماید.

  • پیشنهاد میکنیم جهت جلوگیری از کثیف شدن کف آشپزخانه در هنگام جدا نمودن شیلنگ از یک تشت در زیر آن استفاده نمایید. البته میتوانید از یک تکه پارچه خشک نیز کمک بگیرید.
  • حال که شیلنگ از ظرفشویی جدا شده است میتوانید آب را با قدرت در داخل شیلنگ تخلیه عبور داده تا هرگونه جرم ، نخاله و زباله های کوچک و بزرگ وجود دارد از شیلنگ خارج شود.
  • پس از این کار شیلنگ تخلیه را همانند اول در جایگاه خود قرار دهید.

۴- حال زمان تست و بررسی ماشین ظرفشویی است.

  • ماشین ظرفشویی را درهمان حالت (بیرون بودن از کابینت) قرار دهید.
  • بهتر است ماشین ظرفشویی خالی باشد.
  • یک برنامه شستشو با زمان کم را انتخاب نمایید و چک نمایید که با بررسی شیلنگ مشکل برطرف شد یا خیر؟

علت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با آن سروکار دارند عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی است زمانی که خاموش بوده. پیشنهاد میکنیم اگر شما هم این مشکل را دارید قبل از خواندن ادامه مقاله یک بار دیگر به اول مقاله مراجعه نمایید و مراحل را به صورت مرحله به مرحله انجام دهید در صورتی که مشکل شما برطرف نشد در ادامه همراه ما باشید.

علت جمع شدن آب کف ماشین ظرفشویی زمانی که ماشین ظرفشویی خاموش است میتواند دلایل مختلفی داشته باشید. البته قصد داریم چند علت کلی را خدمتتان عرض نمایم تا با بررسی آنها اقدام به برطرف نمودن مشکل عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی بپردازید.

کاری که باید انجام اول از همه داخل ظرفشویی را چک کنید آیا آب داخل آن تمیز است یا کثیف است؟ اگر آب داخل آن تمیز است مشکل شیربرقی ماشین ظرفشویی بوش ولی اگر آب داخلی آن کثیف است مشکل از لوله تخلیه و سیستم تخلیه آب می باشد.


بیشتر بدانید : علت آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی


قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش در سال ۹۹

کاربران زیادی هستند که به دنبال قیمت شیر برقی ماشین ظرفشویی بوش میگردند. اگر به دنبال اطلاع از قیمت به روزشده‌ی شیربرقی ماشین ظرفشویی Bosch هستید میتوانید از لیست زیر قیمت شیربرقی ظرفشویی BOSCH را مشاهده نمایید.


telegra

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد