تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود


تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود با توجه به افزایش قیمت های برد لباسشویی کنوود یکی از نیازهای اصلی در زندگی های امروزی است. یکی از مهم ترین بخش ها در ماشین لباسشویی، برد آن است که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشیم.

قصد داریم در بخش تعمیر برد خدماتی که مجموعه بنیان سرویس قادر به انجام دادن آن می باشد را برایتان معرفی کنیم. البته طبق روال های گذشته در بنیان سرویس قبل از ارائه خدمات به معرفی کوتاهی در خصوص تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود خواهیم پرداخت.

یکی از سوالاتی پرتکراری که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند و شاید نتوانند جواب مناسبی یافت کنند، ” علت سوختن برد لباسشویی ” و ” تعمیر ماشین لباسشویی کنوود ” است. قصد داریم این نکات مهم را به صورت کاملا ساده بازگو نماییم، از همین رو پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه ما باشید.

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود

همیشه یکی از گوش زده های ما در خصوص تعمیر برد ماشین لباسشویی kenwood این است که باید ابتدا مشکل اصلی را پیدا نموده و سپس اقدام به انجام تعمیرات نمایید. مهم ترین بخش در انجام تعمیرات تشخیص صحیح مشکل است، زیرا در صورتی که تشخیص اشتباه داده باشیم متحمل هزینه های احتمالی خواهیم شد.

اما ما در بنیان سرویس این اطمینان را به شما میدهیم که با داشتن تکنسین های مجرب و دوره دیده قبل از انجام هرگونه تعمیراتی، مشکل اصلی برد لباسشویی کنوود شما را تشخیص دهیم تا در هزینه های شما صرفه جویی شود.

با توجه به افزایش قیمت های برد ماشین لباسشویی کنوود پیشنهاد میکنیم درصورتی که برد شما مشکل جدی ندارد حتما اقدام به تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود نمایید. درصورتی که نیاز به تهیه برد لباسشویی کنوود دارید میتوانید به فروشگاه بنیان سرویس مراجعه نمایید و یا اینکه با همکاران ما در تماس باشید.


علت سوختن برد لباسشویی

یکی از مشکلاتی که خیلی از کاربران با آن مواجه شده اند، سوختن برد ماشین لباسشویی است. البته علت سوختن برد لباسشویی میتواند دلایل زیادی داشته باشد اما قصد داریم به مهم ترین نکات علت سوختن برد لباسشویی اشاره نماییم:

  • مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید
  • ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.
  • رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های کنوود که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.

ریست برد لباسشویی کنوود

ریست برد لباسشویی کنوود یکی از نیاز های اصلی کاربران شده است، البته در بعضی از مواقع کاربران خودشان نمیتوانند اقدام به ریست برد لباسشویی کنوود نمایند و مجبور هستند کار را به کارشناسان آن واگذار نمایند.

به طور کلی مشکلات ایجاد شده در لباسشویی کنوود به دلیل عدم برقراری ارتباط بین موتور و پنل کنترل لباسشویی به وجود می آیند که با ریست برد لباسشویی کنوود میتواند در برقراری مجدد این ارتباط کمک شایانی نمود.

برای انجام فرآیند ریست برد لباسشویی Kenwood دوحالت مختلف وجود دارد، که این دو حالت بستگی به نوع دستگاه شما دارد که با دکمه ی مخصوص ریست طراحی شده باشد یا بدون کلید ریست برد لباسشویی کنوود.

 

تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود

درصورتی که شما هم نیاز به تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود دارید باید این نکات را در نظر داشته باشید و سپس اقدام به ارسال برد لباسشویی خود جهت تعمیرات آن نمایید.

  • جهت تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود باید برد لباسشویی کنوود خود را همراه با سیم کشی کامل ارسال نمایید.
  • اگر برد لباسشویی کنوود شما خاموش است، احتمال تعمیر شدن آن خیلی کم است.
  • درصورتی که آی سی مرکزی برد لباسشویی Kenwood خراب شده باشد، قابل تعمیر نمی باشد.
  • مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Kenwood بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)
  • بعد از تعمیر برد لباسشویی Kenwood پیشنهاد میکنیم حتما میکروسویچ درب را تعویض نموده و هیدروستات را بررسی نمایید.


سوالات متداول

در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود بوجود بیاید آماده کرده‌ایم:

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود چقدر است؟

با توجه به مشکلات متعدد در تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود نمیتوان به صورت دقیق قیمتی را برای آن در نظر گرفت. اما میتوانید برای اطلاع از حدود قیمت تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود با همکاران ما در تماس باشید.

مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی کنوود؟

مدت زمان تعمیر برد ماشین لباسشویی Kenwood بین ۳ تا ۴ روز کاری می باشد (به غیر از پنجشنبه ها ، جمعه ها و روزهای تعطیل)

ای سی مرکزی برد لباسشویی Kenwood من خراب شده است! آیا قابل تعمیر است؟

با توجه به تجربه ی ما معمولا زمانی که ای سی برد خراب می شود، نمیتوان اقدام به تعمیر برد لباسشویی کنوود نمود. برای حل این مشکل پیشنهاد میکنیم اقدام به تهیه برد لباسشویی کنوود نمایید.

علت سوختن برد لباسشویی

مشکل وجود نواسانات برقی : پیشنهاد میکنیم برای حل این مشکل از یک محافظ برق با کیفیت بالا استفاده نمایید

ریختن آب روی برد : این مشکل معمولا بخاطر نشتی آب از مخزن جاپودری است. معمولا سقف مخزن جاپودری ترک برداشته که باعث می شود آب بر روی برد ریخته شود و باعث سوختن آن شود.

رعایت نکردن حجم مناسب البسه : یکی از شایع ترین مشکلات در سوختن برد های کنوود که معمولا دایرکت درایو (بدون تسمه) هستند، ریختن البسه بیش از حد در ماشین لباسشویی است. این نکته مهم را درنظر داشته باشید حجم البسه به صورت خیس باید اندازه گیری شود.


منبع

آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ

آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ


آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ


با توجه به افزایش اطلاعات در دنیای امروزی، آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ به یکی از نیاز های اصلی و مهم برای کاربران تبدیل شده است. قصد داریم در ادامه مقالات آموزش تعمیر ماشین ظرفشویی به نکات مهمی در خصوص شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ و همچنین نشانه های خرابی شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ بپردازیم که پیشنهاد میکنیم در ادامه همراه بنیان سرویس باشید.

آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ

اگر یکی از دنبال کنندگان مقالات آموزشی مجموعه ما بوده باشید، میدانید که همیشه تشخیص عیب و شناسایی مشکل یکی از ارکان اصلی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است. قبل از اینکه اقدام به تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ خود نمایید پیشنهاد میکنیم مشکل اصلی را شناسایی کنید.

زیرا در صورتی که مشکل را شناسایی کنید ۷۰ درصد مراحل تعمیرات را طی نموده اید. اما اگر بدون اینکه مشکل اصلی را شناسایی کنید و اقدام به تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ خود نمایید ممکن است متحمل هزینه های اضافی شوید.

قبل از اینکه مقاله آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ را شروع کنیم اجازه دهید در خصوص مشکلات متداول شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ با شما صحبت کنیم.

علت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی

ماشین ظرفشویی در زندگی های امروزه به بخش جدانشدنی تبدیل شده اند. درصورتی که این وسیله با ارزش دچار خرابی و عدم کارکرد مناسب گردد آرامش از منزلمان خارج خواهد شد. شایع ترین مشکلی که کاربران آن را گزارش نموده اند، عدم تخلیه آب در ماشین ظرفشویی است. البته تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی دلایل گوناگونی دارد که بهتر است قبل از هرکاری آنها را مراحله به مرحله بررسی نمایید و سپس اقدام به تعویض قطعات و یا تعمیر ماشین ظرفشویی خود نمایید.

علت تخلیه نشدن آب ماشین ظرفشویی

گاهی ممکن است ماشین ظرفشویی شما آب را تخلیه نکند که این امر موجب مشکلات بیشتری در دستگاه شما خواهد شد. باید به این مسئله توجه نمایید که در این مواقع چه اقداماتی باید انجام دهید تا مشکل در سریع ترین زمان ممکن حل شود و اگر با اقدماتی که برای شما شرح میدهیم نتوانستید مشکل را رفع کنید باید با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی تماس بگیرید. البته قبل از انجام هرکاری درصورت عدم تخلیه آب ماشین ظرفشویی بعد از اتمام برنامه شستشو بهتر است دکمه لغو دستگاه را فشار دهید در برخی از ماشین ظرفشویی ها با لغو عملیات شستشو، آب داخل ماشین ظرفشویی تخلیه می شود. اگر با این کار مشکل رفع نشد پیشنهاد میکنیم مراحل ذیل را با دقت بخوانید و مرحله به مرحله آنها را انجام دهید.

بررسی شیلنگ تخلیه :

اولین مرحله که باید برای علت جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی بررسی نمایید، چک نمودن شیلنگ تخلیه است که باید طی چند مرحله آن را بررسی نمایید. البته پیشنهاد میکنیم اولین مرحله شما قطع کردن برق ماشین ظرفشویی باشد.

۱- اگر ماشین ظرفشویی شما در داخل کابینت قرار گرفته است باید آن را بیرون بکشید، درهنگام بیرون آوردن ظرفشویی دقت نمایید که به آن آسیبی وارد ننمایید.

  • قبل از هرکاری باید شیلنگ های اتصال آب (مطمئن شوید که آب ورودی به دستگاه قطع باشد) را از ماشین ظرفشویی جدا نمایید.
  • برای اینکار از قسمت زیر دستگاه شروع به بیرون کشیدن آن نمایید.
  • ماشین ظرفشویی را به آرامی بیرون بکشید تا مانع از جابه جایی قطعات داخلی آن شود.
  • ظرفشویی را باید به اندازه ای بیرون آورید که به پشت ماشین ظرفشویی به طور کامل دسترسی داشته باشید.

۲- شیلنگ تخلیه را بررسی نمایید تا مطمئن شوید داخل شیلنگ مانعی برای تخلیه آب وجود نداشته باشد.

  • حال که ظرفشویی در دسترس شماست باید اقدام به بررسی اولین بخش یعنی شیلنگ تخلیه ماشین ظرفشویی نمایید.
  • شما میتوانید با کنار زدن صفحه ای در پشت ماشین ظرفشویی به شیلنگ تخلیه دسترسی پیدا نمایید.
  • میتوانید با فشار دادن کناره های شیلنگ مطمئن شوید جرم و املاح در داخل شیلنگ باقی نمانده است.
  • قبل از باز کردن و بررسی شیلنگ تخلیه حتما باید برق دستگاه را قطع کرده باشید.
  • همانطور که میدانید شیلنگ تخلیه از یک سمت به پمپ تخلیه ماشین ظرفشویی و از طرف دیگر به لوله ی تخلیه آب سینک (معمولا در زیر کابینت قرار دارند) متصل است. مسیر شیلنگ را به خوبی چک نمایید و مطمئن شوید که جرم و گرفتگی وجود نداشته باشد. همچنین بررسی نمایید که شیلنگ دچار خمیدگی نشده باشد. هرگونه پیچ خوردگی را در مسیر شیلنگ اصلاح نماید.

۳- شیلنگ را از دستگاه جدا نماید.

  • پیشنهاد میکنیم جهت جلوگیری از کثیف شدن کف آشپزخانه در هنگام جدا نمودن شیلنگ از یک تشت در زیر آن استفاده نمایید. البته میتوانید از یک تکه پارچه خشک نیز کمک بگیرید.
  • حال که شیلنگ از ظرفشویی جدا شده است میتوانید آب را با قدرت در داخل شیلنگ تخلیه عبور داده تا هرگونه جرم ، نخاله و زباله های کوچک و بزرگ وجود دارد از شیلنگ خارج شود.
  • پس از این کار شیلنگ تخلیه را همانند اول در جایگاه خود قرار دهید.

۴- حال زمان تست و بررسی ماشین ظرفشویی است.

  • ماشین ظرفشویی را درهمان حالت (بیرون بودن از کابینت) قرار دهید.
  • بهتر است ماشین ظرفشویی خالی باشد.
  • یک برنامه شستشو با زمان کم را انتخاب نمایید و چک نمایید که با بررسی شیلنگ مشکل برطرف شد یا خیر؟

آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ

تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ کار چندان پیچیده ای نیست اما بهتر است طبق آموزشی که ما برای شما تهیه نموده ایم پیش بروید. همراه ما باشید.

شیر برقی چیست؟

شیر برقی یک وسیله مگنتی است که وظیفه آن قطع و وصل کردن جریان آب به داخل ماشین ظرفشویی است. شیر برقی که به آن شیرالکترونیکی نیز گفته می شود. عملکرد شیربرقی به این صورت است که هنگامی که مقدار آب داخل ماشین ظرفشویی به حد نصاب برسد توسط هیدروستات دستور قطع جریان آب را صادر می کند.

نشانه های خرابی شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ اکوا استاپ

  • جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی ( آب تمیز)
  • عدم آبگیری در ماشین ظرفشویی
  • نمایش ارور ۴e در ماشین ظرفشویی سامسونگ
  • نمایش ارور ۴C در ماشین ظرفشویی سامسونگ (متداول ترین مشکل)

آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ

به این مدل از شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ اکوا استاپ (AQUA STOP) گفته می شود، که تفاوت ظاهری آنها با سایر شیربرقی ها در متصل بودن شیلنگ روی شیربرقی ماشین ظرفشویی Samsung است.

برای تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی سامسونگ­ بهتر است که این کار را به افرادی ماهر بسپارید، اما به طور کلی باید بدانید که عوض کردن این شیر شامل چند مرحله است.

ابتدا برق دستگاه را به طور کامل قطع می‌کنید و بعد از جدا کردن پنل پشتی ماشین ظرفشویی پنل سقفی دستگاه را نیز جدا می‌کنید. حال شیلنگی که به شیر برقی متصل شده را با دست آزاد می‌کنید و بست آن را باز می‌کنید. شیلنگ و شیر برقی جدید را جایگزین می‌کنید و آن را در سر جای خود محکم می‌کنید.

پنل‌ها را بر روی دستگاه قرار می‌دهید و پیچ آن را محکم می‌بندید و با وصل کردن برق دستگاه عملکرد آن را امتحان می‌کنید. به خاطر داشته باشید که چون تعویض شیر برقی ماشین ظرفشویی سامسونگ نیاز به باز کردن کامل پنل‌ها دارد و باید به طور دقیق نصب شود، حتماً از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید و اگر تجربه‌ای در این کار ندارید خودتان به تنهایی اقدام به تعویض شیر برقی دستگاه نکنید.

تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ


سوالات متداول

در ادامه سوالاتی که امکان دارد برای شما در رابطه با موضوع آموزش تعویض شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ بوجود بیاید آماده کرده‌ایم:

نشانه های خرابی شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ اکوا استاپ چیست؟جمع شدن آب در ماشین ظرفشویی ( آب تمیز)

عدم آبگیری در ماشین ظرفشویی

نمایش ارور ۴e در ماشین ظرفشویی سامسونگ

نمایش ارور ۴C در ماشین ظرفشویی سامسونگ (متداول ترین مشکل)

قیمت شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ؟با توجه به نواسانات بازار درصورتی که میخواهید از قیمت شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ مطلع شوید پیشنهاد میکنیم به فروشگاه ما سربزنید و با تخفیف شیربرقی ماشین ظرفشویی سامسونگ را تهیه نماید.

اکوا استاپ چیست؟AQUA STOP قطعه‌ای است که اگر در هر نقطه‌ای از مسیر عبور آب نشتی ایجاد شود بلافاصله آب را قطع می‌کند. با فن‌آوری AQUA STOP ماشین لباسشویی، ظرفشویی و خانه خود را در برابر خسارت‌های ناشی از آب ایمن کنید.


منبع : telegra

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

همیشه تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی نیاز به دانش فنی دارد، در صورتی که در خصوص لباسشویی aeg قدیمی اطلاعاتی نداشته باشید باعث می شوید میزان آسیب دیدگی لباسشویی دو چندان شود. تعمیر لباسشویی آاگ باید حتما توسط متخصصین آن انجام شود زیرا در صورت تشخیص اشتباه متحمل هزینه های اضافی خواهید شد.

قصد دارید در ادامه مقالات آموزش تعمیر ماشین لباسشویی قصد داریم در خصوص ریست ماشین لباسشویی aeg ، معنی کلمات روی لباسشویی aeg و نحوه تعمیر لباسشویی ااگ به صورت تخصصی به آن بپردازیم. پیشنهاد میکنیم در ادامه آموزش تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی همراه بنیان سرویس باشید تا به صورت رایگان نحوه تعمیر لباسشویی آاگ را مشاهده نمایید.

همیشه یکی از مهم ترین بخش ها قبل از تعویض قطعات، عیب یابی و تشخیص صحیح می باشد. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه قطعه ای را از ماشین لباسشویی خود تعویض نمایید، حتما به دنبال علت مشکل اصلی باشید. زمانی که مطمئن شدید مشکل از قطعات است نسبت به تعویض ان اقدام نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی یکی از نیازهایی است که کاربران زیادی در مجموعه بنیان سرویس به دنبال آن هستند. با توجه به قدیمی بودن لباسشویی AEG معمولا افراد کمی هستند که میتوانند به صورت تخصصی، حرفه ای و با هزینه مناسب اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی شما نمایند.

در تمام مقالات سایت بنیان سرویس به این نکته اشاره کرده ایم که عیب یابی و تشخیص مشکل اصلی مهم ترین رکن در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است. به طوری که اگر تشخیص اشتباهی داده شود شما متحمل هزینه های گزافی خواهید شد.

تعمیرات لوازم خانگی مخصوص ماشین لباسشویی از مهم ترین حرفه هایی است که باید هر نمایندگی آن را داشته باشد. در زندگی های امروزی یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه، ماشین لباسشویی است. درصورتی که این وسیله مهم دچار خرابی شود شما با انبوهی از البسه مواجه خواهید شد که باید هرچه سریع تر اقدام به شستشوی آنها نمایید.

در یک مقاله دیگر به بررسی اهمیت تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم قبل از خواندن ادامه این مقاله حتما مقاله تخصصی ما را مطالعه نمایید.

ریست ماشین لباسشویی aeg

بعد از اینکه ماشین لباسشویی شما قادر نباشد برنامه ای را اجرا کند اولین کاری که باید اقدام نمایید، ریست ماشین لباسشویی aeg است. معمولا ریست ماشین لباسشویی aeg کار دشواری نیست و کافی است چند کلید را همزمان باهم نگه دارید تا بتوانید اقدام به ریست ماشین لباسشویی aeg خود نمایید.

مرحله اول : باید به طور همزمان کلید WASCHE و کلید Zeit) Sparen) را فشار دهید و بدون اینکه دستتان را از روی این دکمه ها بردارید به مرحله دوم بروید.

مرحله دوم : باید سلکتور (دستگیره تنظیم برنامه) را باید در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. باید سلکتور رو روی ساعت هفت تنظیم کنید. یعنی سلکتور باید چرخیده شود و در محلی که ساعت هفت می باشد قرار بگیرد.

برای درک بهتر از تصویر زیر را برایتان آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما طبق توضیحات و تصویر پیش بروید :

ریست ماشین لباسشویی aeg

در صورتی بعد از انجام تمام مراحل بالا همچنان لباسشویی aeg قدیمی شما برنامه ها را اجرا نمیکند باید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تماس باشید زیرا در صورت دستکاری بیش از حد توسط شما ممکن است متحمل هزینه های بیشتری شوید.

همانطور که در بالا اشاره شد تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی نیاز به دانش فنی دارید. زیرا ساختار ماشین لباسشویی آاگ به طور کاملا پیچیده ای طراحی شده است و هرفردی نمیتواند اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی نمایند.

معنی کلمات روی لباسشویی aeg

یکی از نیازهایی که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند، اطلاع از برنامه های ماشین لباسشویی است. سوال پر تکرار بین تمام کاربران از کارشناسان ما، معنی کلمات روی لباسشویی aeg است.

معنی کلمات روی لباسشویی آاگ میتواند متفاوت باشد اما در اکثر لباسشویی های آآگ به صورت یکسان هستند برای همین قصد داریم به صورت کاملا تخصصی و فنی معنی کلمات روی لباسشویی aeg را برایتان شرح دهیم.

معنی کلمات روی لباسشویی آاگ طیف گسترده ای دارند در زیر پرکاربردتری و اصلی ترین معنی کلمات روی لباسشویی آاگ را برایتان گردآوردی نموده ایم که پیشنهاد میکنیم با دقت تمام بخش ها را مطالعه نمایید.

Hoofdwas = main wash cycle » برنامه شستشوی اصلی

Voorwas= perwash » پیش شستشو

Pompen » تخلیه

Inweken = soak » خیس کردن

Centerifug » خشک کردن

Spo elen » آبکشی و خشک کردن

Wool » لباسهای پشمی

Intensif » لباس های کثیف

Fijen was = Delicate » لباسهای نازک، ظریف یا ابریشمی

Kourt= quick » شستشوی سریع

Kleine wasjes » لباس های کوچک

Kort » سریعتر

Deur/uit » درب

Kreukher/stellend » تغییر وزن

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی در تهران

مجموعه بنیان سرویس با داشتن کادری مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ یکی از باتجربه ترین مراکز در زمینه سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی AEG در تهران می باشد. در حال حاضر مجموعه ما قادر به ارائه سرویس تعمیرات لباسشویی aeg قدیمی در محدوده های شمال، شرق، غرب و مرکز تهران را دارا می باشد.

در صورتی که در محدودهای شمال، شرق، غرب و مرکز تهران سکونت دارید میتوانید هم اکنون درخواست تعمیرات خود را به ثبت برسانید. همچنین اگر در شهری های دیگر ایران سکونت دارید میتوانید از فروشگاه ما قطعات جانبی را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن مرسولات خود را دریافت نمایید.

منبع