تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ساید بای ساید. کنوود، بوش، دوو، سامسونگ، ال جی، زیمنس، ایندزیت، ارج، آبسال

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

همیشه تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی نیاز به دانش فنی دارد، در صورتی که در خصوص لباسشویی aeg قدیمی اطلاعاتی نداشته باشید باعث می شوید میزان آسیب دیدگی لباسشویی دو چندان شود. تعمیر لباسشویی آاگ باید حتما توسط متخصصین آن انجام شود زیرا در صورت تشخیص اشتباه متحمل هزینه های اضافی خواهید شد.

قصد دارید در ادامه مقالات آموزش تعمیر ماشین لباسشویی قصد داریم در خصوص ریست ماشین لباسشویی aeg ، معنی کلمات روی لباسشویی aeg و نحوه تعمیر لباسشویی ااگ به صورت تخصصی به آن بپردازیم. پیشنهاد میکنیم در ادامه آموزش تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی همراه بنیان سرویس باشید تا به صورت رایگان نحوه تعمیر لباسشویی آاگ را مشاهده نمایید.

همیشه یکی از مهم ترین بخش ها قبل از تعویض قطعات، عیب یابی و تشخیص صحیح می باشد. پیشنهاد میکنیم قبل از اینکه قطعه ای را از ماشین لباسشویی خود تعویض نمایید، حتما به دنبال علت مشکل اصلی باشید. زمانی که مطمئن شدید مشکل از قطعات است نسبت به تعویض ان اقدام نمایید.

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی یکی از نیازهایی است که کاربران زیادی در مجموعه بنیان سرویس به دنبال آن هستند. با توجه به قدیمی بودن لباسشویی AEG معمولا افراد کمی هستند که میتوانند به صورت تخصصی، حرفه ای و با هزینه مناسب اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی شما نمایند.

در تمام مقالات سایت بنیان سرویس به این نکته اشاره کرده ایم که عیب یابی و تشخیص مشکل اصلی مهم ترین رکن در زمینه تعمیرات لوازم خانگی است. به طوری که اگر تشخیص اشتباهی داده شود شما متحمل هزینه های گزافی خواهید شد.

تعمیرات لوازم خانگی مخصوص ماشین لباسشویی از مهم ترین حرفه هایی است که باید هر نمایندگی آن را داشته باشد. در زندگی های امروزی یکی از مهم ترین وسایل آشپزخانه، ماشین لباسشویی است. درصورتی که این وسیله مهم دچار خرابی شود شما با انبوهی از البسه مواجه خواهید شد که باید هرچه سریع تر اقدام به شستشوی آنها نمایید.

در یک مقاله دیگر به بررسی اهمیت تعمیرات ماشین لباسشویی آاگ پرداخته ایم که پیشنهاد میکنیم قبل از خواندن ادامه این مقاله حتما مقاله تخصصی ما را مطالعه نمایید.

ریست ماشین لباسشویی aeg

بعد از اینکه ماشین لباسشویی شما قادر نباشد برنامه ای را اجرا کند اولین کاری که باید اقدام نمایید، ریست ماشین لباسشویی aeg است. معمولا ریست ماشین لباسشویی aeg کار دشواری نیست و کافی است چند کلید را همزمان باهم نگه دارید تا بتوانید اقدام به ریست ماشین لباسشویی aeg خود نمایید.

مرحله اول : باید به طور همزمان کلید WASCHE و کلید Zeit) Sparen) را فشار دهید و بدون اینکه دستتان را از روی این دکمه ها بردارید به مرحله دوم بروید.

مرحله دوم : باید سلکتور (دستگیره تنظیم برنامه) را باید در جهت عقربه های ساعت بچرخانید. باید سلکتور رو روی ساعت هفت تنظیم کنید. یعنی سلکتور باید چرخیده شود و در محلی که ساعت هفت می باشد قرار بگیرد.

برای درک بهتر از تصویر زیر را برایتان آماده کرده ایم که پیشنهاد میکنیم حتما طبق توضیحات و تصویر پیش بروید :

ریست ماشین لباسشویی aeg

در صورتی بعد از انجام تمام مراحل بالا همچنان لباسشویی aeg قدیمی شما برنامه ها را اجرا نمیکند باید با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی آاگ در تماس باشید زیرا در صورت دستکاری بیش از حد توسط شما ممکن است متحمل هزینه های بیشتری شوید.

همانطور که در بالا اشاره شد تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی نیاز به دانش فنی دارید. زیرا ساختار ماشین لباسشویی آاگ به طور کاملا پیچیده ای طراحی شده است و هرفردی نمیتواند اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی نمایند.

معنی کلمات روی لباسشویی aeg

یکی از نیازهایی که خیلی از کاربران به دنبال آن هستند، اطلاع از برنامه های ماشین لباسشویی است. سوال پر تکرار بین تمام کاربران از کارشناسان ما، معنی کلمات روی لباسشویی aeg است.

معنی کلمات روی لباسشویی آاگ میتواند متفاوت باشد اما در اکثر لباسشویی های آآگ به صورت یکسان هستند برای همین قصد داریم به صورت کاملا تخصصی و فنی معنی کلمات روی لباسشویی aeg را برایتان شرح دهیم.

معنی کلمات روی لباسشویی آاگ طیف گسترده ای دارند در زیر پرکاربردتری و اصلی ترین معنی کلمات روی لباسشویی آاگ را برایتان گردآوردی نموده ایم که پیشنهاد میکنیم با دقت تمام بخش ها را مطالعه نمایید.

Hoofdwas = main wash cycle » برنامه شستشوی اصلی

Voorwas= perwash » پیش شستشو

Pompen » تخلیه

Inweken = soak » خیس کردن

Centerifug » خشک کردن

Spo elen » آبکشی و خشک کردن

Wool » لباسهای پشمی

Intensif » لباس های کثیف

Fijen was = Delicate » لباسهای نازک، ظریف یا ابریشمی

Kourt= quick » شستشوی سریع

Kleine wasjes » لباس های کوچک

Kort » سریعتر

Deur/uit » درب

Kreukher/stellend » تغییر وزن

تعمیر ماشین لباسشویی aeg قدیمی در تهران

مجموعه بنیان سرویس با داشتن کادری مجرب و دوره دیده در زمینه تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی آاگ یکی از باتجربه ترین مراکز در زمینه سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی AEG در تهران می باشد. در حال حاضر مجموعه ما قادر به ارائه سرویس تعمیرات لباسشویی aeg قدیمی در محدوده های شمال، شرق، غرب و مرکز تهران را دارا می باشد.

در صورتی که در محدودهای شمال، شرق، غرب و مرکز تهران سکونت دارید میتوانید هم اکنون درخواست تعمیرات خود را به ثبت برسانید. همچنین اگر در شهری های دیگر ایران سکونت دارید میتوانید از فروشگاه ما قطعات جانبی را سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن مرسولات خود را دریافت نمایید.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد